BabyFutoshiくんの妊活・育児ブログ

イギリスに在住の妊活主婦です。旦那ちゃんはイギリス人紳士(^^♪ 妊活記録が夢の子育て記録になったブログです。

Haven't met you yet べびちゃんテーマソング

結婚式や旅行など、イベントごとに思いでの曲ってありませんか?私も旦那ちゃんも思い出の曲っていうのがあって、たまに思い出すためにその曲をかけたりしています。

 

私の長い妊活期間と、そして今の妊娠中に自分にとってのべびちゃんテーマソングというのがあります。Michael BubleのHaven't Met You Yetという歌です。歌詞がとっても素敵なんですよー。私のべびちゃんへの想いがびっしり詰まっています。妊活の応援歌だなとも思ってます(●^o^●)みなさん、ふぁいおー♪

 

歌詞(私の下手な翻訳ですが)

 

 

I'm not surprised, not everything lasts

驚かないよ、全てが終わるわけじゃないし、

I've broken my heart so many times, I stopped keeping track

何回も傷ついてきた、追い続けることは止めた
Talk myself in, I talk myself out

頑張るべきか、頑張らないか、
I get all worked up, then I let myself down
頭に血が上ってしまって、自分にがっかりする


I tried so very hard not to lose it

失わないようすっごい頑張った
I came up with a million excuses

何万回も言い訳してきた
I thought, I thought of every possibility

全ての可能性を考えたつもりだった

And I know someday that it'll all turn out

そしていつか全てが逆転するんだって知ってる
You'll make me work, so we can work to work it out

あなたが私にそうさせる、きっと乗り越えられるから
And I promise you, kid, that I give so much more than I get

そして約束するよ、私が得るよりももっと与えるよ
I just haven't met you yet

ただあなたにまだ出逢っていないだけ

I might have to wait, I'll never give up

待つことになるだろう、絶対に諦めない
I guess it's half timing, and the other half's luck

きっと半分はタイミングで、半分は運なのかな


Wherever you are, whenever it's right

あなたがどこにいても、いつが正しいにしても
You'll come out of nowhere and into my life
あなたはどこからか私の人生にやってくる
And I know that we can be so amazing

そして私たち素晴らしいものになれる
And, baby, your love is gonna change me

それにベイビー、あなたの愛が私を変える
And now I can see every possibility

それに今は全ての可能性が見えるよ

And somehow I know that it'll all turn out

そしてどうにか全てが逆転するんだって知ってる
You'll make me work, so we can work to work it out

あなたが私にそうさせる、きっと乗り越えられるから


And I promise you, kid, I give so much more than I get

そして約束するよ、私が得るよりももっと与えるよ
I just haven't met you yet

ただあなたにまだ出逢っていないだけ

They say all's fair

人は平等という
In love and war

愛も戦争も
But I won't need to fight it

でも戦う必要なんてない
We'll get it right and we'll be united

正しいことをすれば1つになれる

And I know that we can be so amazing

そして素晴らしいものになれる
And being in your life is gonna change me

あなたの人生に関われることが私を変える
And now I can see every single possibility

それに今は全ての可能性が見える

And someday I know it'll all turn out

そしていつか全てが逆転するの知ってる
And I'll work to work it out

そして乗り越えられる
Promise you, kid, I'll give more than I get

約束するよ、私が得るよりももっと与えるよ
Than I get, than I get, than I get
私が得るよりも、もっと、もっと


Oh, you know it'll all turn out

全てが逆転するの知ってる
And you'll make me work so we can work to work it out

そしてあなたが私にそうさせる、乗り越えられるから
And I promise you kid to give so much more than I get

約束するよ、私が得るよりももっと与えるよ
Yeah, I just haven't met you yet
ただあなたにまだ出逢っていないだけ
I just haven't met you yet

ただ出逢っていないだけ
Oh, promise you, kid

約束するよ
To give so much more than I get

得るよりももっと与えるよ

I said love, love, love, love

愛だよ、ラブ、ラブ、、

Love, love, love, love
Love, love, love, love
Love, love
I just haven't met you yet

ただあなたにまだ出逢っていないだけだよ

 

歌の動画はこちらです↓↓↓

Michael Bublé - Haven't Met You Yet [Official Music Video] - YouTube